Ako objednať?

  • Vyberte si tovar z on-line katalógu a vložte ho do košíka.
  • Objednávku vykonáte prechodom do „Pokladne“, v ktorej vyplníte kontaktné údaje, fakturačnú a dodaciu adresu, spôsob platby.
  • Objednávku dokončíte kliknutím na tlačidlo „Dokončiť objednávku“.

Čo sa stane po odoslaní objednávky?

  • Po odoslaní objednávky, Vám automaticky zašleme e-mail so súhrnom vašej objednávky. Objednávku následne spracujeme a zašleme Vám presné potvrdenie objednavky vr. dodacieho termínu.
  • V deň expedície tovaru budete opäť informovaní e-mailom o tom, že Vaša zásielka bola expedovaná vr. čísla zásielky s možnosťou jej sledovania. Dodanie tovaru môžete očakávať nasledujúci pracovný deň.

Dodacie termíny

Kancelársky nábytok PLAN vyrábame na základe objednávky. Dodacia lehota je uvedená pri každom produkte. Každú objednávku potvrdíme s presným dodacím termínom.

Spôsob platby

  • Dobierkou – tovar bude zaslaný na dobierku, celá čiastka bude hradená vodičovi prepravnej služby v momente doručenia tovaru.
  • Bankovým prevodom so splatnosťou – Platba prebehne oproti vystavenej faktúre, ktorú dostanete po dodaní tovaru. Štandardná lehota splatnosti je 14 dní. Prvá platba prevodom so splatnosťou podlieha schváleniu. V prípade, že by platba prevodom nebola schválená, vystavíme Vám zálohovú faktúru.

Faktúry za tovar zasielame výhradne elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke.

Doprava

Doprava je vždy ZADARMO. Náklady na dopravu tovaru na Vami vybranú adresu na Slovensku sú už zahrnuté v cene. Nechceme, aby ste mali starosti navyše. K preprave zásielok využívame služby dopravcu TOPTRANS.

Montáž nábytku

Objednaný tovar Vám tiež vždy zadarmo na mieste zostavíme. Jediné čo musíte urobiť, je otvoriť nám dvere. O všetko ostatné sa postaráme my. V rámci tejto služby nezaisťujeme stavebné úpravy, montáž k stene, elektroinštaláciu, napojenie na rozvody vody, odpadu, plynu, apod.

Záruka a reklamácie

Za kvalitou si stojíme. Záruka na tovar je 7 rokov. V prípade, že sa objaví akýkoľvek problém s Vašim tovarom, neodkladne prosím volajte našu bezplatnú linku 0800 115 000 alebo nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu na adrese: napistenam@b2bpartner.sk. Vaše problémy riešime ihneď!

Formulár pre nahlásenie reklamácie

V prípade, že budete reklamovať dodaný tovar, prosím vyplňte reklamačný formulár na adrese: http://www.b2bpartner.sk/reklamacia/